اطلاعات دوره
آموزش مکاترونیک کاربردی 2 – جامع و با نکات مهم
مسیر آموزشی

آموزش مکاترونیک کاربردی 2 – جامع و با نکات مهم

509,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 509,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

مکاترونیک تجمیع هم افزای مکانیک و الکترونیک با کامپیوتر یا کنترل در جهت بهبود تولید و فرایندها است. از این تعریف دو نتیجه به دست می آید: نخست آن که سیستم های مکاترونیکی به ضرورت تلفیق مکانیک و الکترونیک است ولی کامپیوتر و کنترل از اجزای ضروری آن محسوب نمی شوند. دوم این که مهندس مکاترونیک یک مهندس تجمیع کننده است به این معنی که در هنگام طراحی و ساخت یک سیستم، طرح اولیه باید توسط مهندس مکاترونیک که آگاهی لازم از شاخه های مختلف را دارد، ارائه گردد.
دوره آموزش مکاترونیک کاربردی 2 – جامع و با نکات مهم دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 47 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیر منعمیان اصفهانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 509,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مکاترونیک کاربردی 2 – جامع و با نکات مهم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سمانه

این آموزش واقعا در حد تخصصی و پیشرفته ارائه شد و هم برای دروس دانشگاهی و هم برای ورود به صنعت کاربرد کاربرد داره. مخصوصا قسمت PLC واقعا عالی بود.

ابوالفضل

با توجه به شناختی که از مدرس داشتم میدونستم آموزش خوبی است و دقیقا مطابق بود سرفصل ها. تنها مشکلی که در ویدئو های فرادرس گاهی مشکل ایجاد میکنه این هست که صدای مدرس یک مقدار نامفهوم است.

محمد

آموزش بسیار عالی ای بود و به صورت کامل من توجه شدم.

ستار

سطح آموزش خوب بود و من تونستم در سطح مقدماتی این عنوان رو متوجه بشم و کار کنم.

جلال

با سلام این آموزش دید صنعتی خوبی رو به آدم میده و مقدمه خوبی برای ورود به مکاترونیک صنعتی هست. با تشکر از دکتر منعمیان عزیز و مجموعه فرادرس

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی