اطلاعات دوره
آموزش مدیریت رفتار سازمانی – مرور و حل تست کنکور ارشد
مسیر آموزشی

آموزش مدیریت رفتار سازمانی – مرور و حل تست کنکور ارشد

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

محیط های متغیر، نیازهای متغیر مشتریان، کمبود منابع مادی و پیشرفت مستمر علم و فناوری که از ویژگی های زندگی در عصر مدیریت دانش محسوب می شوند، باعث به وجود آمدن رشته مدیریت رفتار سازمانی و مواجه شدن این رشته با چالش های جدیدی شده است. مدیریت این چالش ها با روش های سـنتی میسر نیست. سازمان های امروزی به رهبرانی نیاز دارند که از هوش عاطفی بالایی برخوردار بوده و به یادگیری مستمر علاقه مند باشند. در این آموزش ابتدا رفتار سازمانی، اهداف، ماهیت و دیدگاه اسلام در مورد علوم رفتار تشریح می شود سپس مباحث رفتار انسان از جمله ادراک، یادگیری، تفاوت های فردی، انگیزش و هدف گذاری بررسی می شود و در نهایت به بررسی مفاهیم گروه، رهبری، ارتباطات، تضاد و تعارض که همگی با عضویت در یک گروه شکل می گیرند، پرداخته می شود.
دوره آموزش مدیریت رفتار سازمانی – مرور و حل تست کنکور ارشد دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت می‌باشد که در فرادرس توسط ام فروه پیش بهار مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدیریت رفتار سازمانی – مرور و حل تست کنکور ارشد را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

خیلی خوب توضیح داده شده بود تست های خیلی خوبی کار کردن و فن بیان عالی بود.

عرفان

معمولی بود به عنوان مرور میشه بهش نگاه کرد.

میهمان

سلام و عرض ادب. بسیار عالی و کاربردی بود کسایی که متقاضی کنکور کارشناسی ارشد و یا سایر آزمون ها هستند مشاهده این درس بسیار میتونه کمکشون کنه و در زمان کمی به تمام نکات مسلط بشن و مرور بشه براشون و حل نمونه سوالات ارشد یه جمع بندی خو باشه براشون.خانم پیش بهار هم بسیار عالی و مسلط و با سرعت خوب بدون اتلاف وقت مطالب مهم و توضیحات رو ارایه دادن. ممنون ازتون

شایان

بسیار آموزش خوبی بود، برای کسانی که این درس رو مطالعه کردند، انتخاب مناسبی برای مرور هست، سرعت بالای تدریس برای من بسیار خوشایند بود و در کمترین زمان، نکات مهم درس بدون حاشیه گفته شد. ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی