اطلاعات دوره
آموزش مبانی بیومکانیک 1 – بخش یکم
مسیر آموزشی

آموزش مبانی بیومکانیک 1 – بخش یکم

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:8 نظر4.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:فرشته علیزاده فرد4.5
  • زمان:2 ساعت و 49 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

بیومکانیک (Biomechanics) در بسیاری از زمینه های مربوط به زندگی انسان مورد استفاده قرار می گیرد، لذا دانستن مفاهیم اولیه بیومکانیک برای تمامی مدرسان فیزیک، متخصصان فیزیوتراپی، پزشکان، مربیان و سایر افرادی که به نوعی با این مسائل در ارتباط هستند، ضروری به نظر می رسد. آشنایی با مفاهیم بیومکانیک باعث درک بهتر ما از قوانین علم فیزیک و چگونگی استفاده از آن در بیان مسائل مربوط به حرکت انسان می گردد.
دوره آموزش مبانی بیومکانیک 1 – بخش یکم دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 49 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط فرشته علیزاده فرد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مبانی بیومکانیک 1 – بخش یکم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مهدی

اموزش خوبی بود ولی اگر با آرامش و جزئیات بیشتر ارائه میکردن عالی میشد ریتم تدریس خیلی تند بود

محمد

از پاورپوینت این آموزش خیلی استفاده کردم و خیلی برام مفید بود. البته اینم بگم که من خودم مدرس این درس هم هستم. خدا قوت میگم به تمام فرادرسی ها.

الهه

واقعا مدرس تلاشی برای جا انداختن مسائل نداشتن و با ریتم خیلیی زیادی فقط از روی اسلایدا رو خوانی میکردن. امیدوارم بیومکانیک 2 که منتظرشم به این شکل نباشه.

شهریار

من استارت این آموزش رو با فرادرس شروع کردم، شروع ساده و خوبی بود.

مهدی

برای هدفی که داشتم مفید بود. می خواستم تو حوزه کاریم یه اطلاعات بیسیک داشته باشم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی