اطلاعات دوره
آموزش مهندسی زلزله در زبان تخصصی مهندسی عمران (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش مهندسی زلزله در زبان تخصصی مهندسی عمران (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر4.9
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مجیدرضا آخوندان4.3
  • زمان:47 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

زبان تخصصی عمران از پایه ای ترین دروس مهندسی عمران به شمار می آید و درک و فهم مقالات و علوم به روز عمران در گرو دانستن این زبان تکنیکال است. با پیشرفت علم و فناوری، این علوم به زبان بین المللی انگلیسی منتشر می شوند و لازمه داشتن دانش جامع در این زمینه را مشخص می سازد.
دوره آموزش مهندسی زلزله در زبان تخصصی مهندسی عمران (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 47 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مجیدرضا آخوندان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مهندسی زلزله در زبان تخصصی مهندسی عمران (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی عمران سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی عمران در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

civil.pirouzian

جناب مهندس اخوند زاده از حرکت انسان دوستانه شما در روزگاری که بشریت ارزش ها را به فراموشی سپرده و جز خود ومنافع خود چیزی نمی بیند خیلی متشکریم حرکت شما نه تنها حق استادی شما را بر گردن ما گذاشت چراغ انسانیت را در دل ما روشن کرد و جاده حرکت ما را به ما رهنمون گردید حداوند رهنمون و دستگیر شما باشد به امید فتح قله های افتخار انگیز جهان مجید پیروزیان از تبریز

معصومه

بسیار عالی متشکرم از سایت بسیار عالیتون و همچنین مدرس این ویدیو

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی