اطلاعات دوره
آموزش اصول و روش ترجمه
مسیر آموزشی

آموزش اصول و روش ترجمه

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:11 نظر3.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر نازیلا روشی4.1
  • زمان:6 ساعت و 32 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اصول و روش ترجمه یکی از درس های رشته زبان انگلیسی در مقطع کارشناسی بوده و درسی است مشترک بین هر سه گرایش آموزش، ادبیات و مترجمی زبان انگلیسی و به این دلیل است که فارغ از گرایش، از دانشجویان رشته زبان انگلیسی انتظار می رود که بتوانند کار ترجمه هم انجام دهند. در این درس با علم معناشناسی، انواع معنا و دیگر یافته های علم زبان شناسی مرتبط با فن ترجمه آشنا می شویم و از مشکلات موجود بر سر راه ترجمه و ویژگی های ترجمه خوب آگاه می شویم.
دوره آموزش اصول و روش ترجمه دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 32 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر نازیلا روشی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اصول و روش ترجمه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

بهنام

در این آموزش سرفصل های زیادی بود که مدرس می توانست با آوردن یک یا چند مثال موضوع را به طور موثرتر و کاربردی تر توضیح دهد. یک ضعف این آموزش در بخش تعداد کم مثالهای کاربردی است. خوب بود در پایان هر درس تمریناتی آورده می شد که ذهن مخاطب را به چالش بکشد و ماندگاری آموزش در ذهن دانشجو را بیشتر کند. بخش آکادمیک این آموزش بیشتر از بخش کاربردی آن است.

سارا

siavashtavakkolim

بسیار عالی و مفید بود. در این دوره اصول اولیه‌ی ترجمه تدریس می‌شه و به دانشجو دید بهتری نسبت به اتفاقاتی که حین ترجمه می‌افته داده می‌شه. تمرکز کلاس های آموزش زبان برخلاف ترجمه فقط روی یک زبان هست و یادگیری ترجمه برای ما انگلیسی‌آموزان خارجی باعث می‌شه بیشتر با ساز و کار زبان ها به ویژه زبان فارسی آشنا بشیم.

حامد

آموزش خوب و دانش مدرس هم خوب بود اما نحوه صحبت کردن مدرس جالب نیست و آهسته و سریع صحبت میکند.

علی

سلام و سپاس از استاد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی