اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش رندرینگ مدل های سه بعدی با نرم افزار KeyShot کی شات
مسیر آموزشی

آموزش رندرینگ مدل های سه بعدی با نرم افزار KeyShot کی شات

349,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 349,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :10 نظر4.2
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:مهدی جنگجو4.7
  • زمان:2 ساعت و 5 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

تمامی هنرمندانی که در صنعت سه بعدی سازی مشغول به فعالیت هستند، دغدغه ارائه مناسب و با کیفیت موضوع مدل سازی شده را دارند. ارائه مناسب موضوع مدل سازی شده، در واقع ترکیبی از نورپردازی، مدیریت مواد و نهایی سازی کار می باشد. این فرایند را رندر (Render) می گویند. نرم افزارهای سه بعدی ساز بسیار زیادی در دنیا وجود دارند اما اکثراً فرایندهای رندرینگ بسیار پیچیده و زمان بری را دارند و همچنین نیازمند منابع سخت افزاری بسیار زیادی می باشند. نرم افزار KeyShot از شرکت Luxion بصورت کاملاً حرفه ای بر روی این موضوع متمرکز شده و این مشکل طراحان را حل نموده است.
دوره آموزش رندرینگ مدل های سه بعدی با نرم افزار KeyShot کی شات دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 5 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهدی جنگجو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 349,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رندرینگ مدل های سه بعدی با نرم افزار KeyShot کی شات را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

فاطمه زهرا

ازش استفاده کردم استادمونم میخواست، کارم رو راه انداخت.

شهاب

برای طراحی در درس حرفه و فن، میخواستم آموزش بدم تهیه کردم. برای رندنگیت های طلا جوابمو داد و تونستم نتیجه ای که میخواستم رو بگیرم.

علی

مدت زمان آموزش خیلی کمه ولی تو همین زمان کم مطالب خوبی انتقال دادن

نگین عبدالهی

صرفا با محیط کاربری نرم افزار اشنا می شید و برای ساخت متریال ها و انجام کارهای حرفه ای نیاز به آموزش بیشتری دارید. با توجه به قیمت آموزش خوبی بود تا حدودی با نرم افزار آشنا شدم

وحید

خیلی خوب بود. اون مواردی رو که انتخاب کردند، خیلی خوب و کامل توضیح دادند. بهتره گزینه های دیگرو هم به طور کامل، توضیح بدند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی