اطلاعات دوره
آموزش آشنایی با محیط کورل و تفاوت آن با فتوشاپ (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش آشنایی با محیط کورل و تفاوت آن با فتوشاپ (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:11 نظر3.6
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مهدی اشرفی4.7
  • زمان:16 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس، دانشجویان عزیز، با محیط کورل (CorelDRAW) و تفاوت آن با PhotoShop  آشنا می شوند. نقطه قوت آموزش این است که به طور کامل به توضیح مباحث مربوطه پرداخته شده است و آموزش توسط یکی از بهترین مدرسین متخصص در این زمینه، انجام شده است.
دوره آموزش آشنایی با محیط کورل و تفاوت آن با فتوشاپ (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 16 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهدی اشرفی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آشنایی با محیط کورل و تفاوت آن با فتوشاپ (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سولماز

جالب بود این ویدیو باعث شد به کورل علاقه مند بشم.

علی اصغر

سلام واقعا عالی بود، سپاس از شما بابت زحماتتون

مهدی

سلام - استادش مسلط و خوب بود. ولی از نظر فنی خیلی بدردم خورد.

رسول

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای مهندس مهدی اشرفی و تیم تلاشگر فرادرس. توضیحات عالی بود مختصر و مفید، که مخاطب رو سرگردان نمیکرد اما هر آموزشی ضعف هایی هم دارد که در این آموزش بنده احساس کردم که ضعف آن قدرت بیان پایین مهندس بود ( لحن گفتاری ایشان ). از اینکه وقت گذاشته بودید و این آموزش رو تولید کرده بودید وآن را رایگان در اختیار کاربران قرار داده اید ممنونم و برای شما و تمامی دست اندرکاران فرادرس آرزوی سلامتی دارم

مهدی

سلام و خسته نباشید میگم به تیم فرادرس که همیشه بهترین بوده و هست و انشالله خواهد بود اول از همه می خوام به شیوه ی تدریس بپردازم. مدرس دوره یکی از بهترین های فرادرس هستند و خوشبختانه هیچگونه تعصبی در رابطه با نرم افزار ها ندارند و نرم افزار های گوناگون مثل فتوشاپ و illustrator و Coreldraw و... آموزش دادن و یکی هم بهتر از یکی حتی دانش آموزان معمولی هم از اون برای کار های درسی و غیر درسی استفاده می کنن و برخی دبیران هم از این نرم افزار استفاده می کنن. توضیحات داده شده در همین ویدئو هم بسیار خوب و به اندازه هست و کلیت کار در یک نگاه رو به وجود میاره و خب این موضوع مهمیه که این آموزش به خوبی از پس اون بر اومده و در کل اگر علاقه به یادگیری این نرم افزار دارید یا برای کار های تحصیلی و شغلی اون نیاز دارید حتما این آموزش رو تماشا کنید و در اخر هم باید از تیم فرادرس تشکر ویژه بکنم بخاطر تمام زحماتشون. ممنون.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی