اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تنظیم کننده Invert & Posterize & Threshold در فتوشاپ (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش تنظیم کننده Invert & Posterize & Threshold در فتوشاپ (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:علی حیدری4.4
  • زمان:8 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه با توجه به اهمیت نرم افزار فتوشاپ و تبدیل شدن این نرم افزار به یک صنعت، لازم است تا مباحث پایه ای این نرم افزار را به درستی بشناسیم. به طور کلی ادجاسمنت های فتوشاپ (Photoshop Adjustments) را می توان تنظیم کننده های نور، رنگ و تصویر معرفی کرد. هدف از این آموزش، آشنایی کامل با همه ادجاسمنت های فتوشاپ خواهد بود. این آموزش مناسب همه کسانی است که از این نرم افزار قدرتمند استفاده می کنند، چرا که ادجاسمنت های فتوشاپ همیشه مورد استفاده هستند، چه در بحث طراحی و چه در بحثی مثل عکاسی و ادیت عکس.
دوره آموزش تنظیم کننده Invert & Posterize & Threshold در فتوشاپ (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علی حیدری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تنظیم کننده Invert & Posterize & Threshold در فتوشاپ (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دانیال

خیلی عالی و با تمام جزئیات توضیح دادن

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی