اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ادوبی انیمیت Adobe Animate CC – طراحی گرافیک و انیمیشن برداری
مسیر آموزشی

آموزش ادوبی انیمیت Adobe Animate CC – طراحی گرافیک و انیمیشن برداری

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :10 نظر4.1
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:محمد نسیمی فر5
  • زمان:3 ساعت و 33 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نرم افزار Animate می تواند برای کاربردهایی از جمله طراحی گرافیک و انیمیشن های برداری (Vectors) برای اهداف برنامه های تلویزیونی، فیلم های آنلاین، وب سایت ها، برنامه های تحت وب، محتوای تبلیغاتی و بنرهای وب و همین طور ساخت بازی و اپلیکیشن برای انواع پلتفرم، مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار همچنین از تصاویر bitmap، انواع محتوای متنی، صدا و تصویر و همین طور برنامه نویسی ActionScript پشتیبانی می کند. ما در این آموزش قصد داریم به طور کلی با تمام امکانات نرم افزار Animate از جمله طراحی گرافیکی، ساخت انیمیشن، برنامه نویسی و همین طور انواع پنل ها و منوها آشنا شویم تا دید مناسبی پیدا کنید که این نرم افزار چه امکاناتی در اختیار شما قرار می دهد و بتوانید کار با این نرم افزار جذاب را آغاز کنید.
دوره آموزش ادوبی انیمیت Adobe Animate CC – طراحی گرافیک و انیمیشن برداری دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 33 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمد نسیمی فر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ادوبی انیمیت Adobe Animate CC – طراحی گرافیک و انیمیشن برداری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

سدرا

اگه واسه انیمیشن می خواید نخرید. چیزی واسه انیمیشن نیست.

حمیرا

متوسط بود برای منی که ابتدایی بودم خوب بود ولی برای اینکه بخوام پیشرفته ترشو یاد بگیرم خوب بود.

زهرا

دوست داشتم این آموزش رو یاد بگیرم، تا حدودی کمکم کرد.

زهرا

کلا حالت پروژه محور بود دوست داشتم بیشتر آموزش باشه سمپل نباشه نکات تئوری داشته باشه اما بیشتر به نکات عملی آموزش اشاره شده بود.

امیر

این برنامه، کار چند برنامه ادوبی رو انجام میده و از آموزش بسیار راضی بودم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی