اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نرم افزار ویدئو اسکرایب – انیمیشن سازی با VideoScribe
مسیر آموزشی

آموزش نرم افزار ویدئو اسکرایب – انیمیشن سازی با VideoScribe

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نرم‌افزار ویدئو اسکرایب (VideoScribe) محصول شرکت Sparkol است که برای تولید محتوای ویدئویی و انواع تیزرهای تبلیغاتی استفاده می‌شود که با توجه به اهمیت تولید محتوای ویدئویی در دنیای امروز، یادگیری این نرم‌افزار جهت تولید محتوای بهتر و متفاوت‌تر به تمامی مدرسان و معلمان، فریلنسرها، گرافیست‌ها و علاقه‌مندان به حوزه انیمیشن‌سازی پیشنهاد می‌شود. همچنین شما می‌توانید بدون دانستن نرم‌افزار‌های پیشرفته انیمیشن سازی، مانند After Effects برای کسب‌و‌کار خود به راحتی تیزر تبلیغاتی درست کنید. در این آموزش سعی شده است با زبان ساده و ارائه مثال‌های مختلف، مراحل تولید انیمیشن به صورت پروژه محور توضیح داده شود‌ به طوری که یک کاربر تازه‌کار در انتهای آموزش بتواند انیمیشن‌هایی مرتبط با محیط شغلی خود تهیه کند.
دوره آموزش نرم افزار ویدئو اسکرایب – انیمیشن سازی با VideoScribe دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 9 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط زهرا سادات نورانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم افزار ویدئو اسکرایب – انیمیشن سازی با VideoScribe را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

کامله

خیلی عالی بود ، از تدریس خوب ایشان لذت بردم

سعید

قابل استفاده بود من خیلی خیلی استفاده کردم استاد دانشجو رو به جلو هل می داد.

ساحل

یکی از بهترین آموزش‌هایی بود که تا به حال دیدم، خیلی خیلی ممنونم خانم نورایی

نرگس

هم محتوا خوب بود هم مدرس خوب توضیح میدادن واقعا کامل بود. خسته نباشید میگم به تیم خوب فرادرس.

طاهره

در این سطح قابل قبول بود، لطفا در لول های مختلف این آموزش رو ارائه کنید.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی