اطلاعات دوره
آموزش وارد کردن تصاویر به نرم افزار ویدئو اسکرایب برای انیمیشن سازی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش وارد کردن تصاویر به نرم افزار ویدئو اسکرایب برای انیمیشن سازی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نرم‌افزار ویدئو اسکرایب (VideoScribe) محصول شرکت sparkol است که برای ساخت وایت‌برد انیمیشن از این نرم افزار استفاده می شود که با توجه به اهمیت تولید محتوای ویدئویی در دنیای امروز، یادگیری این نرم‌افزار جهت تولید محتوای بهتر و متفاوت‌تر به تمامی مدرسان و معلمان (خصوصا معلمان دوره دبستان)، فریلنسرها، گرافیست‌ها و علاقه‌مندان به حوزه انیمیشن‌سازی پیشنهاد می‌شود. همچنین شما می‌توانید بدون آشنایی با نرم‌افزار‌های پیشرفته انیمیشن‌سازی، مانند After Effects برای کسب‌و‌کار خود به راحتی تیزر تبلیغاتی درست کنید. ما در اين آموزش قصد داريم تا  وارد کردن تصاویر به نرم افزار ویدئو اسکرایب برای انیمیشن سازی را مورد بررسی قرار دهيم.
دوره آموزش وارد کردن تصاویر به نرم افزار ویدئو اسکرایب برای انیمیشن سازی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط زهرا سادات نورانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش وارد کردن تصاویر به نرم افزار ویدئو اسکرایب برای انیمیشن سازی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی