اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مدل سازی فضای داخلی در Maya (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش مدل سازی فضای داخلی در Maya (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :3 نظر4.3
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:علی حیدری4.4
  • زمان:52 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

مایا یک نرم افزار جامع است که به بخش های مختلفی تقسیم شده که هر بخش ویرایش و ایجاد یکی از مراحل ساخت انیمیشن را بر عهده دارد و نیاز کاربر را به نرم افزارهای جانبی به حداقل می رساند. به علاوه، یکی دیگر از قابلیت های منحصر به فرد آن امکان توسعه این نرم افزار برای استفاده کنندگان آن است. ما در این آموزش قصد داریم تا مدل سازی فضای داخلی را به صورت پروژه ای آموزش دهیم.
دوره آموزش مدل سازی فضای داخلی در Maya (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 52 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علی حیدری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدل سازی فضای داخلی در Maya (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

غلام حسین

سپاس

فاطمه

ممنون از آموزشتون که رایگان در اختیار همه گذاشتین

منصور

با تشکر ویژه از استاد گرامی بابت این آموزش آموزش به زبان خیلی ساده ای گفته میشه که برای کسانی که آشنایی کمی با نرم افزار maya دارند هم قابل فهم است و به زبان ساده طراحی یک اتاق با در و پنجره را به شما آموزش می دهند. دوستانی که به برنامه های طراحی سه بعدی علاقه دارند پیشنهاد می کنم آموزش کامل طراحی سه بعدی با maya را خریداری کنند که لینک اون در بالای فیلم آموزش قرار دارد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی