اطلاعات دوره
آموزش پلاگین Element 3D برای افزودن مدل های سه بعدی در افتر افکت – مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش پلاگین Element 3D برای افزودن مدل های سه بعدی در افتر افکت – مقدماتی

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:12 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:رحمت دریابنده4.9
  • زمان:6 ساعت و 50 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه، المنت تری دی (Element 3D) به جزیی جداناپذیر در افترافکت تبدیل شده و کارایی و امکانات آن، روز به روز در حال گسترش و توسعه است، همچنین تدوین گران، فیلم سازان و جلوه پردازن، مانند قبل با یک محیط قدیمی و خشک مواجه نیستند. ضرورت یادگیری این پلاگین قدرتمند، برای تمامی گرافیست های رایانه ای و فیلم سازان، روز به روز بالاتر می رود و میل به یادگیری آن، در افراد مختلف بیشتر می شود.
دوره آموزش پلاگین Element 3D برای افزودن مدل های سه بعدی در افتر افکت – مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 50 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط رحمت دریابنده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پلاگین Element 3D برای افزودن مدل های سه بعدی در افتر افکت – مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

فاطمه

خوب بود، خلاصه و مفید بود برای کار به درد بخور بود و زود به نتیجه رسیدم.

زکریا

یه مقدار مباحث سنگین هست البته من چون دارم تازه شروع می کنم شاید به این دلیل برام سنگین باشه ولی در کل محتوا مفید بود برای من.

سینا

.خیلی راضی کننده بود علتشم این بود که آخراش رفت به سمت پروژه محور شدن و من واقعا لذت بردم

زینب

کاربردی، به کارم اومد. توضیحات و مثال کامل بود، همه چیش مشخص بود و پیچیدگی نداشت.

هادی

با عرض سلام و ادب خدمت تیم فرادرس و استاد رحمت دربابنده در کل اموزش خوب و جالبی بود من تونستم خیلی خوب این اموزش رو یاد بگیرم و چندین پروژه با این پلاگین ساختم به صورت کلی اموزش جامع هست و تقریبا تمام قسمت های این پلاگین رو باهاش اشنا می‌شید علاوه بر اون به دلیل روان بودن اموزشو سرعت مناسبش نه خسته می‌شید و حوصلتون سر میان نه از تدریس جا نمونید امیدوارم به زودی اموزش های بیشتری راجع به افتر افکت و پلاگین های در فرادرس قرار بگیره چون واقعا یه دنیای و خیلی خیلی جذاب با تشکر از

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی