اطلاعات دوره
آموزش ساخت آلبوم عکس سه بعدی با نرم افزارهای گرافیکی
مسیر آموزشی

آموزش ساخت آلبوم عکس سه بعدی با نرم افزارهای گرافیکی

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر4.3
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:امیررضا نیک خواه4.5
  • زمان:1 ساعت و 21 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دیدن عکس‌ها و مطالعه کتاب‌های الکترونیکی همیشه به عنوان یکی از جذاب‌ترین کارها در اوقات فراغت و یا در جلسه‌های رسمی می‌تواند برای همه کاربرد داشته باشد. حالا تصور کنید عکس‌های خاطره‌انگیز خود و یا تصاویر مربوط به یک پروژه خاص را به صورت سه‌بعدی و به همراه افکت‌های مختلف تصویری ببینید. قطعا اتفاق هیجان‌انگیزی خواهد بود که می‌تواند باعث جذاب‌تر شدن تصاویر گردد. در این نرم‌افزار و بر پایه‌ فلش، امکان ساخت آلبوم‌های زیبای تصویری با افکت‌های سه‌بعدی وجود دارد که در چند مرحله ساده به راحتی می‌توانید از تصاویر مورد نظر خود آلبوم‌های سه‌بعدی زیبایی بسازید و همچنین با افزودن یک موسیقی زمینه، کار خود را در بهترین حالت ممکن ارائه دهید.
دوره آموزش ساخت آلبوم عکس سه بعدی با نرم افزارهای گرافیکی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 21 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت آلبوم عکس سه بعدی با نرم افزارهای گرافیکی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های عکاسی سراسر اینترنت را در صفحه عکاسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

هوشنگ

دید کافی به موضوعات میداد. قشنگ کارمو راه انداخت و این که خیلی کاربردی بود.

رضا

توضیحات و تعاریفی که در آموزش بود خوب و مفید بود.

میثم

تازه با این آموزش کار کردم، به نظرم خوب بود، از دید یه آدمی که تا حالا کار نکرده نکات خوبی داشت و نیازم رو برطرف کرد. تسلط مدرس عالی بود، راضی بودم.

ابوالفضل

کیفیت خیلی خوب بود اما جای بهتر شدن هم دارد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی