اطلاعات دوره
آموزش موتور رندرینگ سه بعدی آرنولد مایا – موتور Arnold در Maya
مسیر آموزشی

آموزش موتور رندرینگ سه بعدی آرنولد مایا – موتور Arnold در Maya

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:7 نظر4.3
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محمد نسیمی فر4.5
  • زمان:4 ساعت و 44 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه موتور رندر (Render) آرنولد (Arnold) یکی از محبوب ترین، قدرتمندترین و همین طور سریع ترین ابزار رندرینگ در دنیا می باشد. در سال 2016 شرکت Autodesk با خرید شرکت سازنده موتور Arnold یعنی Solid Angle، از آرنولد به عنوان موتور رندر رسمی نرم افزار Maya رونمایی کرد. این موتور سابقه درخشانی در استفاده توسط کمپانی های بزرگ دنیا دارد. جالب است بدانید فیلم ها و انیمیشن های بسیاری از جمله Cloudy with a Chance of Meatballs ،X-Men: First Class، The Avengers و بسیاری از آثار مشهور دیگر، توسط این موتور رندر شده اند. همچنین به دلیل استفاده این موتور از CPU به جای کارت گرافیک، رندر های واقع گرایانه (Realstic) با سرعت بالاتری انجام می شوند که یک مزیت فوق العاده برای این موتور می باشد.
دوره آموزش موتور رندرینگ سه بعدی آرنولد مایا – موتور Arnold در Maya دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 44 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمد نسیمی فر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش موتور رندرینگ سه بعدی آرنولد مایا – موتور Arnold در Maya را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

ابراهیم

من رشته ام الکترونیکه. من خیلی علاقه داشتم به این موضوع و چند ساله که دارم برای خودم کار می کنم به کمک آموزش های فرادرس.

علیرضا

خوب بود ولی انتظار داشتم توضیحات بیشتری رو ارائه می دادند. برای یادگیری اولیه خوب بود.

امیر

در بحث آرنولد مجموعه فارسی دیگه ای تقریبا وجود نداره و به نظر من آموزش مناسب و خوبی بود.

ابوالقاسم

آموزش مناسبی بود البته اگر تایم آموزش بیشتر میبود تا جزییات بیشتری رو ارائه دهند خیلی عالی تر میشد.

رسول

برای من که تازه کار بودم آموزش مفید و خوبی بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی