اطلاعات دوره
آموزش حسابداری مالیاتی 1 – جامع و با مفاهیم کلیدی
مسیر آموزشی

آموزش حسابداری مالیاتی 1 – جامع و با مفاهیم کلیدی

649,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 649,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این فرادرس تلاش شده است تا اطلاعاتی از قوانین و مقررات مالیاتی به هنگام ثبت عملیات مالی و رعایت وظایف و تکالیف قانونی در نحوه محاسبه انواع منابع مالیاتی و درج در دفاتر قانونی برای پرسنل مالی بیان شود تا ضمن استفاده حسابداران، سایر اقشار نیز بتوانند از اطلاعات بیان شده و بخشودگی های مالیاتی به نحو مطلوب بهره مند شوند و لذا در این آموزش در قالب 9 درس تلاش شده است که مباحث مربوط به درس حسابداری مالیاتی 1 ارائه شوند که شامل مواردی مثل: مالیات و انواع آن، وظایف مودیان مالیاتی، مالیات بر ارث، مالیات حق تمبر، مالیات بر درآمد حقوق، مالیات بر درآمد املاک، مالیات بر درآمد مشاغل، مالیات بر درآمد اشخاص حقوقی، هزینه های قابل قبول، نگهداری و تحریر دفاتر قانونی و نحوه تنظیم اظهارنامه مالیاتی است.  
دوره آموزش حسابداری مالیاتی 1 – جامع و با مفاهیم کلیدی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 12 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط پیام پیرایش شیرازی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 649,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش حسابداری مالیاتی 1 – جامع و با مفاهیم کلیدی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

جلال

انتظار داشتم قوی تر این باشه ولی برای شروع آموزش خوبی بود.

یکتا

با جزئیات کامل ارائه شده بود و جای هیچ سوالی برای من باقی نذاشت.

حمیدرضا

تقریبا خوب بود. مفید و جامع. تو مسیر آموزش خوب پیش میرفتند. ممنونم.

علیرضا

کامل توضیح داده بود، من دو تا شغل دارم. قبلا نتونسته بودم پیاده سازی کنم ولی دیدم کامله و تونستم بهره برداری کنم از آموزش.

سجاد

آموزش جامع و کاملی بود و اطلاعات خوبی بهم اضافه کرد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی