اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آشنایی با مناقصه – به زبان ساده
مسیر آموزشی

آموزش آشنایی با مناقصه – به زبان ساده

349,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 349,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

همواره مناقصه یکی از راه های تعیین پیمانکار برای انجام یک پروژه محسوب می شود. این پروژه می تواند انجام یک کار فرهنگی یا ساخت یک پالایشگاه نفت باشد. شرکت کردن در مناقصه، همیشه یکی از دغدغه های مدیران، صاحبان پروژه ها، مهندسین طراح و حسابداران بوده است، چرا که همیشه دنبال راهی هستند تا پروژه ای را به دست گیرند و در فضای رقابتی با دیگر شرکت ها، به حقوق مادی و معنوی دست یابند و یا برای انجام یک پروژه، بهترین تیم را برگزینند.
دوره آموزش آشنایی با مناقصه – به زبان ساده دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 40 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط شهرزاد مدنی اصفهانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 349,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آشنایی با مناقصه – به زبان ساده را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

شیما

خوب بود. تدریسشون هم اوکی بود. اما مثلا یه سری اصطلاحات انگلیسی رو هم بایستی در توضیحات فارسیشون بیان میکردند.

Mohsen

واقعا دست مریزاد . انقدر کامل و دقیق توضیح دادن که من واقعا دلم نیومد نظر نگذارم و ایشون رو تمجید نکنم . سپاس

Shaghaayegh

نسبت به اون چیزی که میخواستم خوب بود. دقیقا با اسمش همخوانی داشت و فقط در حد آشنایی و مقدماتی بود.

بهنام

در این آموزش به مطالب مورد نیاز در خصوص مناقصه به حد کفایت  با بیان ساده و قابل فهم، بدون شاخ و برگ اضافی  پرداخته شده است . مدرس بدلیل سابقه کاری در این حوزه به موارد کلیدی و کاربردی پرداخته است. با تشکر از ایشان

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی