اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مروری بر اصول حسابداری 2
مسیر آموزشی

آموزش مروری بر اصول حسابداری 2

649,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: 649,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

امروزه آشنایی با مفاهیم حسابداری برای تمام کسانی که به انجام امور اقتصادی می‌پردازند ضروری است. مدیران در هر سطح جهت تصمیم‌گیری، کنترل و برنامه‌ریزی فعالیت‌های سازمان و همچنین سرمایه‌گذاری و تحلیل‌های مالی به اطلاعات دقیقی نیاز دارند. با یادگیری اصول حسابداری، می‌توان اطلاعات مالی را به طور صحیح و دقیق تفسیر کرد. هدف از این فرادرس، افزایش مهارت در اداره کردن یک سیستم حسابداری است که به همین منظور در ابتدا با انواع سیستم‌های حسابداری آشنا خواهید شد، سپس با اعمال روش‌های کنترل داخلی موثر، امنیت اطلاعاتی سیستم را به خصوص در مورد حفظ و ایجاد کنترل‌های داخلی مناسب وجوه نقد، از طریق گزارش‌های مناسب افزایش خواهید داد و در پایان آموزش قادر خواهید بود انجام امور حسابداری شرکت‌های کوچک و متوسط را بر عهده بگیرید. همچنین در این آموزش با کاربردی‌ترین گزارش‌های مالی در شرکت‌های تک مالکی، تضامنی و سهامی آشنا خواهید شد.
دوره آموزش مروری بر اصول حسابداری 2 دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 58 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط ابوالفضل امینیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 649,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مروری بر اصول حسابداری 2 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

محمدحسین

به نظرم خوب بود ولی با آموزشی که داشتیم یکم فرق داشت ولی به صورت کلی خوب بود.

محیار

کامل تر باشد

امین

سلام. من از آموزش فرادرس راضی هستم و خیلی خوب بود برای من. خسته نباشید.

محمد

خیلی خوب بود. پیشنهاد میشه

عباسعلی بیدگلی

*بسیار مختصر و مفید * *حل مسایل عالی **شیوه درس مناسب و تسلط کامل بر دروس*

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی