اطلاعات دوره
آموزش نظریه تحلیل رفتار متقابل
مسیر آموزشی

آموزش نظریه تحلیل رفتار متقابل

349,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 349,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:19 نظر4.9
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:آرزو راستگو4.9
  • زمان:3 ساعت و 27 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

تحلیل رفتار متقابل در مقایسه با سایر نظریه های پیچیده و مبهم روانشناسی، با بیانی ساده و جامع، شخصیت انسان ها را در قالب مدلی کاربردی و علمی ارائه می دهد که هرکسی می تواند آن را یاد بگیرد و با به کار بردن آن در زندگی خود رفتارها، احساسات، شخصیت دیگران و شکل ارتباط خود با دیگران را تحلیل کند و با این شناخت بتواند در هر شرایط تصمیمی بالغانه اتخاذ کند که در بردارنده بیشترین منافع و حال خوب برای خود و اطرافیان خود باشد. همچنین برای دانشجویان و همکاران رشته های مرتبط با روانشناسی و مشاوره می تواند با ارائه یک زبان مشترک بین مراجع و درمانگر، نه تنها چارچوبی قابل فهم از مساله به مراجع ارائه دهد، بلکه منجر به افزایش همکاری بالغانه مراجع در روند درمان خویش و افزایش قابل مشاهده سرعت بهبودی وی شود.
دوره آموزش نظریه تحلیل رفتار متقابل دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 27 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط آرزو راستگو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 349,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نظریه تحلیل رفتار متقابل را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مهدی

خیلی خوب و کاربردیه و صرفا تئوریک نبود. نکات اصلی طلایی رو می گفتند و با زبان ساده، جوریکه کسایی هم که روانشناسی بلد نیستند متوجه میشن. یه قانونی هست به نام 20 به 80 که میگه معمولا 20 درصد مطالب اصلی و بقیه حاشیه هستند که استاد تو این آموزش 20 درصد رو به طور خوب و کامل درس دادند.

مرتضی

تسلط مدرس عالی بود، روان بون و خوب درس دادند.

سهيل

جا داره که دوره پیشرفته هم ساخته شود. در حد مقدماتی خوب بود

بهزاد نادرخانی

بینظیرترین مطلب روانشناسی به همراه ارائه بسیار روان خانم راستگو واقعا لذت این آموزش غیر قابل توصیف کرده. خدا را شاکرم و برای خانم راستگو آرزوی سلامتی و سعادت دارم که با این آموزش از بسیاری از تشویش های ذهنی بعد از مدتها راحت شدم و به عمق بسیاری از رفتارهای غیر قابل تحمل افراد پی بردم. خدا رو شکر. خواهش عاجزانه ام از مدرس ارائه درس بازیهای اریک برن هم هست که مجموعه این آموزش رو فوق العاده بینظیر بکنه. اگر امکان ارائه ترفندهای کاربردی تغییر پیش نویس زندگی هم ارائه بشه خیلی عالی میشه .

سعیده

سلام. فوق العاده بود. واقعا خیلی خوب توضیح داده بودن. ممنون از فرادرس و مدرس عزیز

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی