اطلاعات دوره
آموزش حسابداری میانه 1 – جامع و با نکات مهم
مسیر آموزشی

آموزش حسابداری میانه 1 – جامع و با نکات مهم

899,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 899,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:14 نظر3.9
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:حامد باقری4.6
  • زمان:8 ساعت و 20 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

درس حسابداری میانه 1، از دروس اصلی رشته حسابداری در مقطع کارشناسی است. اهمیت یادگیری این درس زمانی روشن است که حسابداران پا را فراتر از اصول ابتدایی گذاشته و می خواهند از روش مدیریت نقدینگی، مطالبات و در حالت کلی ترازنامه اطلاع پیدا کنند.  
دوره آموزش حسابداری میانه 1 – جامع و با نکات مهم دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 20 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حامد باقری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 899,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش حسابداری میانه 1 – جامع و با نکات مهم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

اعظم

من رشته ام حسابداریه، همزمان در طول یادگیری این آموزش رو گرفتم که بتونم باهاش در کنار درس هام از این آموزش هم استفاده کنم و اطلاعاتم به روز شد.

ali

مدرس توضیحات بسیار خوبی داشتند و تونستند مفاهیم رو به درستی انتقال بدن.

نجمه

آموزش خوب و با راهکاری بود ولی اگر تمرین و تست بیشتری در نظر گرفته می شد، مباحث بیشتر جا میوفتاد.

رسول

با سلام.   این درس نیاز داره هر مطلبی که گفته می شود چند تمرین یا تست هم حل شود، نه اینکه همش قسمت تئوری کتاب گفته شود. بدون شک کمکی به یادگیری نمی کند آخه درس حسابداریه نه یه درس حفظی

مجید سلطانی

نحوه تدریس خوب نبود این درس احتیاج به حل مثال و مسئله داره وگرنه خواندنی رو خودمونم میخونیم من فکر کردم که شاید چند تا مثال حل کنن که... حل نکردن با این حساب نمیتونم این درسو پاس کنم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی