اطلاعات دوره
آموزش مطالعات مروری و فراتحلیل با نرم افزار CMA
مسیر آموزشی

آموزش مطالعات مروری و فراتحلیل با نرم افزار CMA

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نرم‌افزارها و سامانه‌های بسیاری وجود دارند که در مراحل مختلف گردآوری، سازماندهی، تجزیه تحلیل و ارائه گزارش نهایی در متاآنالیز استفاده می‌شوند. نرم‌افزار Comprehensive Meta-Analysis به اختصار (CMA) یکی از جامع‌ترین نرم‌افزارهای متاآنالیز در دنیا است. در این فرادرس، تلاش شده است تا بر اساس سر فصل استاندارد و بین‌المللی ارائه شده توسط سازمان مولف نرم‌افزار CMA، کلیه مراحل این کار را به صورت عملی، علمی و قدم به قدم به زبانی ساده و به گونه‌ای که مناسب همه رشته‌های تحصیلی باشد، ارائه شود.
دوره آموزش مطالعات مروری و فراتحلیل با نرم افزار CMA دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 9 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر اسماعیل سعیدی رباط مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مطالعات مروری و فراتحلیل با نرم افزار CMA را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد

استاد یه سری نمودارها و متلب رو توی آموزش به خوبی نمایش میداد.

منصور

این دوره برای تهیه مقاله خیلی کاربردی می باشد.

مریم

با سلام  و  احترام آموزش بسیار کامل و جامع می باشد،  بسیار مفید و کاربردی است.

زهره

با عرض سلام و احترام آموزش بسیار کامل و جامع می باشد؛ تمام مراحل به طور گام به گام همراه با مثال استاد بزرگوار توضیح فرمودند. برای من بسیار مفید و کاربردی است. از زحمات آقای دکتر سعیدی بزرگوار و تیم فرادرس بینهایت سپاسگزارم.

عباس

سلام.  ممنون از آموزش خوبتان. لطفا در خصوص چگونگی محاسبه orwins fail-safe N توضیح دهید.  با تشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی