اطلاعات دوره
آموزش نظریه های مشاوره و روان درمانی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش نظریه های مشاوره و روان درمانی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یکی از ارزرشمندترین ویژگی های علم روانشناسی و فعالیت مشاوره ای، این است که تلاش می کند در حیطه عاطفی و هدف های تربیتی به مراجعان کمک کند تا چگونگی زندگی بهتر را بیاموزند و بتوانند با تمام ظرفیت خویش با محیط تعامل کنند و از استعدادهای بالقوه خود بهره مند شده و بتوانند به تمام شخصیت خود تحقق بخشند که درنتیجه به سلامت روان دست پیدا کنند. از طرفی درس نظریه های روان درمانی یکی از مباحثی است که دانشجویان را با کاربرد نظریه های شخصیت ، آسیب شناسی روانی، مصاحبه بالینی و تشخیص در محیط درمانی آشنا می کند، به همین دلیل سعی شده است منابع مورد استفاده در این فرادرس از معتبرترین منابع رسمی کشور و مجامع علمی و روانشناسی جهان باشد.
دوره آموزش نظریه های مشاوره و روان درمانی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 27 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حسنیه السادات حسینی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نظریه های مشاوره و روان درمانی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رشته روان‌شناسی سراسر اینترنت را در صفحه رشته روان‌شناسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سارا

ممنون واقعا عالیه

لیلا

عالی نکات کلیدی مختصر و مفید ارائه شد

راضیه

فوق العاده

احمد

بسیار عالی و مفید.

لیلا

سلام و عرض ادب خدمت استاد عزيز خانم حسيني و دوستان فرادرسي و ممنون بابت زحماتتون. استاد تسلط بيان و نحوه اموزشتون اونقدر شيوا و فصيح بود و استفاده از كليدواژه هاي اساسي و انحصاري اليس خاص بود كه احساس ميكنم با يه بار مشاهده درس توان بازگو كردن درسودارم ممنونم ازتون و خداقوت.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی