اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تحلیل پوششی داده ها DEA و پیاده سازی در متلب MATLAB
مسیر آموزشی

آموزش تحلیل پوششی داده ها DEA و پیاده سازی در متلب MATLAB

349,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 349,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

روش تحلیل پوششی داده‌ها یا Data Envelopment Analysis (به اختصار DEA) یکی از رویکردهای مطرح‌شده در نظریه بهره‌وری است و می‌تواند برای محاسبات و ارزیابی کارایی واحدهای تصمیم‌گیری (Decision Making Unit یا DMUها) مورد استفاده قرار گیرد. در مجموعه آموزش عملی تحلیل پوششی داده‌ها یا DEA، پس از مرور کامل و تشریح مبانی تئوری رویکردهای DEA، پیاده‌سازی عملی این روش‌ها در محیط متلب مورد بحث و بررسی قرار گرفته است و برنامه‌های مربوط به چهار رویکرد مورد بررسی، به صورت کاملا گام‌به‌گام در محیط متلب پیاده‌سازی شده‌اند. در لابه‌لای مباحث مطرح‌شده نیز، از نرم‌افزار اکسل برای مصور‌سازی و ملموس کردن مباحث و مثال‌های عملی استفاده شده است.
دوره آموزش تحلیل پوششی داده ها DEA و پیاده سازی در متلب MATLAB دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 56 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر سید مصطفی کلامی هریس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 349,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تحلیل پوششی داده ها DEA و پیاده سازی در متلب MATLAB را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سایر زبان‌های برنامه نویسی سراسر اینترنت را در صفحه سایر زبان‌های برنامه نویسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

وحید

برای آشنایی بود کار منو خیلی خوب راه انداخت واقعا راضی بودم.

علیرضا

تشکر بابت محتوای ارائه شده. پیشنهاد می کنم بین مطالب ارائه شده گستگی ایجاد نشود و به صورت پیوسته موضوعات ارائه بشه محتوا بسیار مفهومی تر میشود.

محمد حسین

از پایه توضیح میدادند و هرچی به ذهنشون میرسه رو بیان میکردند، فصل بندی خوبی داره، من از همه آموزش های ایشون خیلی راضی بودم.

رسول

با سلام عالی بود برای من که برنامه نویسی بلد نیستم موضوع کاملا جا افتاد البته بعد از دوبار دیدن

فاطمه

سلام و سپاس از اموزش عالیتون خیلی کاربردی بود . من دانشجوی دکتری حسابداری هستم و برای رساله به این نرم افزار احتیاج داشتم. یک سوال: اگر ما تنها ورودی به نرم افزار دهیم و خروجی نداشته باشیم، ایا نرم افزار پاسخی به ما می دهد. به عبارتی ، ما قصد داریم چند ورودی را تبدیل به یک خروجی کنیم یعنی همپوشانی داده ها ایا این نرم افزار اینکار را انجام میدهد، اگر خیر میشود نرم افزار دیگری را معرفی بفرمایید .سپاس از شما

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی