اطلاعات دوره
آموزش آسیب شناسی روانی 1
مسیر آموزشی

آموزش آسیب شناسی روانی 1

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:6 نظر4.9
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر محمد همتی5
  • زمان:4 ساعت و 16 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

بدون تردید، آسیب‌شناسی روانی یکی از حوزه‌های اصلی روانشناسی است که به شناخت ماهیت، علت‌ها و درمان اختلالات روانی می‌پردازد و شاید بتوان گفت که یکی از جالب‌ترین زمینه‌های روانشناسی محسوب می‌شود. شرط لازم برای یک روانشناس موفق در حیطه روانشناسی، آگاهی کامل به آسیب‌شناسی روانی است. آگاهی از اختلالات روانی، به رویکرد زیستی - روانی و اجتماعی نیاز دارد تا عوامل زیستی - روانی و اجتماعی - فرهنگی را که به شناسایی اختلالات و ابداع درمان‌ها کمک می‌کند، ادغام نماید. همچنین، آگاهی از آسیب‌های روانی به عنوان اولین گام در شروع روان‌درمانگری، برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های روانشناسی از اهمیت بالایی برخوردار است.
دوره آموزش آسیب شناسی روانی 1 دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 16 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر محمد همتی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آسیب شناسی روانی 1 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد

چون علاقه داشتم تهیه کردم و خیلی آموزش خوب و مفیدی بود.

شیدا

بسیار عالی ، جامع و کاربردی بود. لطفا آسیب ۲ هم توسط آقای دکتر همتی تدریس بشه.

Zohre

واقعا عالی بود.به عنوان یه تغییر رشته ای مطالب انقدر برام گویا هست که انگار سره کلاس دانشگاه نشستم‌.لطفا از ایشون تدریس های بیشتر و بیشتر منتشر کنید

زهرا

آموزش هاتون بسیار کاربردی و قابل فهم هستند لطفاً قسمت دوم این آموزش ها رو هم بذارید ،ممنون

سارا

بسیار عالی بود. واقعا ممنونم و منتظر ادامه این درس هستم. ممنون میشم که سریعتر این آموزش به دستمون برسه با سپاس فراوان

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی