اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش خودشناسی و ساخت نگرش نو
مسیر آموزشی

آموزش خودشناسی و ساخت نگرش نو

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :5 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:علیرضا طائی4.8
  • زمان:3 ساعت و 27 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هدف این فرادرس، آگاهی انسان نسبت به خود است. بسیاری از انسان‌ها اصلا خود را نمی‌شناسند و نمی‌دانند به چه شکل می‌توانند بهترین خود باشند. در این آموزش به موضوع بهترین خود بودن، پرداخته می‌شود. یعنی یک انسان در آغاز بتواند نقاط ضعف و قوت خود را شناخته و سپس نقاط ضعف را به نقاط قوت تبدیل کند. رشد و بهبود فردی باید به صورت ارادی باشد و هیچ‌کس بر حسب تصادف رشد نمی‌کند. چرا به رشد نیازمندیم؟ تقریبا همه معتقدند، رشد چیز خوبی است ولی تنها تعداد کمی از انسان‌ها رشد می‌کنند. چرا؟ چون این فرایند نیاز به تغییر دارد و بیشتر مردم نسبت به تغییر مقاومت می‌کنند و به آن بی‌میل هستند. ولی حقیقت این است که بدون تغییر، رشد و ارتقا امکان‌پذیر نیست.
دوره آموزش خودشناسی و ساخت نگرش نو دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 27 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علیرضا طائی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش خودشناسی و ساخت نگرش نو را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

علی

من خودم میخواستم تدریس کنم چون خیلی فرادرس رو دوست دارم و فکر میکنم محتواهاش عالی هست و تاثیرگذار.

رضا

گذری آموزش رو دیدم؛ مطالب خوبی رو پوشش میداد.

امید

خیلی خوب بود و همچنین کیفیت خیلی خوبی هم داشت.

امین

بد نبود، از کلیاتش راضی بودم، نکات خوبی رو می گفتند.

غزاله

مدرس خیلی خوب توضیح میدادن و همه مسائل داخلش توضیح داده شده بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی