اطلاعات دوره
آموزش مصاحبه بالینی – تشخیصی در روانشناسی
مسیر آموزشی

آموزش مصاحبه بالینی – تشخیصی در روانشناسی

269,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 269,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:5 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر محمد همتی5
  • زمان:1 ساعت و 38 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

مصاحبه بالینی، شامل یک موقعیت کنترل شده متشکل از مصاحبه کننده و مصاحبه شونده است. جهت انتقال اطلاعات در این موقعیت، یک طرفه بوده و از سوی مراجع (مصاحبه شونده) به درمانگر (مصاحبه کننده) است، اما وظیفه درمانگر ایجاد تعامل دوسویه با مراجع در این موقعیت است. تعامل به این معنا است که یک ارتباط مکانیکی جهت کسب اطلاعات وجود ندارد بلکه احترام به مراجع، توجه و همدلی با او و ایجاد محیط امن برای مراجع، مدنظر درمانگر است. مهارت های مصاحبه بالینی شامل: مهارت در راهبردهای ایجاد ارتباط درمانی، راهبردهای کسب اطلاعات (تکنیک ها)، نشانه شناسی، سنجش وضعیت روانی، شرح حال روان پزشکی و مهارت های غلبه بر مقاومت است.
دوره آموزش مصاحبه بالینی – تشخیصی در روانشناسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 38 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر محمد همتی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 269,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مصاحبه بالینی – تشخیصی در روانشناسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رشته روان‌شناسی سراسر اینترنت را در صفحه رشته روان‌شناسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

نیلوفر

خیلی عالیه مطالب رو شسته رفته و خوب منتقل کردن فقط اگر تصویر مدرس هم بود خیلی بهتر می شد

شیرین

متشکرم .

M.Amin

عالی بود متشکرم

مهدی

تقسیم بندی خوب بود و ارتباط مفهومی خوبی داشت.

هادی

فوق العاده بود. در این رابطه پیش زمینه داشتم و یک سری مطالب به دانشم اضافه شد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی