اطلاعات دوره
آموزش هوش هیجانی و افزایش ضریب EQ
مسیر آموزشی

آموزش هوش هیجانی و افزایش ضریب EQ

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:ساجده پارسی راد4.8
  • زمان:4 ساعت و 3 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هدف از این آموزش در وهله اول آشنایی با مبحث تئوری هوش هیجانی و سپس معرفی تکنیک‌های کاربردی برای افزایش هوش هیجانی است. این فرادرس کمک می‌کند تا علاوه بر اینکه راه مناسبی برای شناخت احساسات خود و دیگران و علت ایجاد آن‌ها به دست آورید، بتوانید با آگاهی از این احساسات و به عبارتی سردرآوردن از سرّ درون، ارتباط همدلانه و مشفقانه‌تری با خود و دیگران برقرار کنید. این موضوع را باید دانست که آنچه باعث تمایز یک والد نمونه، یک فرزند شایسته، یک همکار کارآمد، یک مدیر مولد، یک کارمند مسئول و یک فرد محبوب و باهوش از سایرین می‌شود، میزان هوش هیجانی او است. اگر تمایل دارید در زمره افراد با هوش هیجانی بالا قرار بگیرید این فرادرس مسیر علمی و عملی آن را به شما نشان می‌دهد.
دوره آموزش هوش هیجانی و افزایش ضریب EQ دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 3 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط ساجده پارسی راد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش هوش هیجانی و افزایش ضریب EQ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

زهرا

محتوای عالی مثالهای روشن فن بیان خوب

علیرضا

محتوا خیلی خوب و به روز بود نسبت به آموزش های دیگه ای که دیده بودم. آموزش از نظر بصری خیلی عالی بود . خوشم اومد.

علی

پر محتوا با تمرین های خوب و تاثیر گذار

علی

در یک کلام عالی، چندینو چند بار باید این آموزشو دید،مطالب بسیار کاربردی بیان شیوا طراحی اسلاید های عالی و متناسب با مطالب، درکل مشخصه که برای این آموزش زحمت کشیده شده

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی