اطلاعات دوره
آموزش تعریف اقتصاد سنجی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش تعریف اقتصاد سنجی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

اقتصاد‌سنجی یکی از کاربردی‌ترین واحدهای درسی جهت نیل به اهداف گوناگون برای رشته‌‌های مالی و حتی فراتر از آن در رشته‌‌های جامعه‌شناسی، علوم سیاسی و مهندسی نیز محسوب می‌شود. استفاده از هر ابزار، نیاز به مرجعی روان، ساده و در عین حال بازگوکننده تمامی نکات واحد درسی را دارد. اقتصاد‌سنجی تکنیک‌‌هایی را معرفی می‌‌کند که توانایی به دست آوردن ضرایب مدل‌ها و معادلات با فروض مختلف را دارند تا به کمک آن‌ها بتوان نظریه اقتصادی و روابط متغیرها را آزمون کرد. ما در این آموزش قصد داریم تا تعریف اقتصاد‌سنجی را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش تعریف اقتصاد سنجی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 59 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر جلال مولابیگی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تعریف اقتصاد سنجی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

یاسمن

ایشان سلیس و شیوا توضیح می دهند.

مریم

چقدر خوب و قابل فهم توضیح دادن ممنونم

عبدالامیر

عالی هست

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی