اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش سری های زمانی فصلی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش سری های زمانی فصلی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

تحلیل سری های زمانی به عنوان مبحثی کاربردی در تمامی رشته های علمی از قبیل: مهندسی، اقتصاد، جغرافیا، مدیریت و … استفاده می شود، همچنین امروزه نقش و جایگاه مهم و گسترده ای را در بین پژوهشگران، مدیران و سیاست گذاران داراست. معرفی متدهای جدید و پیچیدگی های مبانی این کلاس خاص از تحلیل های علمی، همواره یکی از دغدغه های اصلی متقاضیان این مبحث بوده است. امروزه در تمامی مجامع علمی پژوهشی و دانشگاهی عدم وجود یک مجموعه مدون و دقیق و از همه مهم تر کاربردی که بر اساس آخرین متدهای علمی متداول در دنیا تهیه شده باشد به شدت محسوس است، لذا این فرادرس بنای آن دارد که با استفاده از نرم افزارهای معتبر شناخته شده، مبانی نظری به روز و اساسی این حوزه را در قالبی مدون، ساده و کاربردی در اختیار مخاطبان و هموطنان عزیز قرار دهد.
دوره آموزش سری های زمانی فصلی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 13 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر پژمان بهرامیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سری های زمانی فصلی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

مسعود

عالی

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی