اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش توزیع نرمال در آمار و کاربرد آن در علوم انسانی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش توزیع نرمال در آمار و کاربرد آن در علوم انسانی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یادگیری مباحث آماری برای هر رشته علمی، امری ضروری و غیر قابل اجتناب است؛ چرا که آمار، ابزار شناخت محیط اطراف، دسته بندی و خلاصه نمودن اطلاعات و داده های محیطی و نهایتا دستیابی به فهم و درک بیشتر نسبت به این امور است. ما در این آموزش قصد داریم تا مبحث توزیع نرمال در آمار و کاربرد آن در علوم انسانی را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش توزیع نرمال در آمار و کاربرد آن در علوم انسانی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 26 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر خلیل صفری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش توزیع نرمال در آمار و کاربرد آن در علوم انسانی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

Farzane

خیلی خوب بود

طاهره

تدریس استاد واقعا عالی هست

یزدان

خیلی خوب توضیح دادید استاد. ترغیب شدم که دوره رو تهیه کنم. باو وجود اینکه دوره مشابهی رو قبلا تهیه کردم که البته خیلی هم جامع بود اما به نظر میرسه که این دوره برای رشته من میتونه مناسب تر باشه

farzad

بسیار قابل فهم توضیح دادند

میکاییل

باسلام این آموزش رو میشه کاملابرای جا انداختن مفهوم منحنی نرمال برای بچه های روانشناسی بکار برد و حتی بنظر بنده برای سوالات کنکور و حل اون ها هم میتونه کاربرد داشته باشه چون آموزش محاسبه مقدار دستی رو هدف قرار میده و توی این بخش وارد محاسبه به وسیله نرم افزار نمیشه و چند مثال مناسب هم برای حل با استفاده از فرمول های ارائه شده خودش می زنه. در ضمن بنظرم استادش تن صدای گیرایی داشت نسبت به بقیه اموزش هایی که تا بحال دیدم. موفق باشید

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی