اطلاعات دوره
آموزش شبیه سازی جریان رودخانه در نرم افزار IHACRES با مدل بارش – رواناب
مسیر آموزشی

آموزش شبیه سازی جریان رودخانه در نرم افزار IHACRES با مدل بارش – رواناب

329,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 329,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:احمد فردوسی5
  • زمان:1 ساعت و 34 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

مدل هیدرولوژیک IHACRES یک مدل یکپارچه و مفهومی متریک است که برای اجرا در حوضه های بزرگ و اکثر شرایط آب و هوایی کاربرد دارد. بزرگ ترین مزیت این مدل نسبت به سایر مدل های شبیه سازی که اکثرا ساختار پیچیده ای دارند، دقت قابل قبول نتایج آن در عین استفاده از کم ترین اطلاعات ورودی و ساختار ساده آن است. در سال های اخیر، مقالات متعددی با استفاده از مدل IHACRES در بهترین نشریات انگلیسی زبان به چاپ رسیده اند که یکی از دلایل آن کاربرد این مدل در شبیه سازی جریان تحت شرایط تغییر اقلیم است.
دوره آموزش شبیه سازی جریان رودخانه در نرم افزار IHACRES با مدل بارش – رواناب دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 34 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط احمد فردوسی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 329,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شبیه سازی جریان رودخانه در نرم افزار IHACRES با مدل بارش – رواناب را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سولماز

خیلی عالیه خیلی استفاده کردم ممنونم. موضوع اصلی پایان نامه م همین بود و هیچ جا به جز فرادرس مطلبی راجع بهش نداشت.

شهنام

انصافا عالی بود، دستتون درد نکنه. زمان در نظر گرفته شده برای هر آموزش خیلی خوب بود، سرفصل بندیش درست بود،با برنامه، مرتب و منظم بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی