اطلاعات دوره
آموزش روانشناسی رشد – مرور و حل تست کنکور ارشد
مسیر آموزشی

آموزش روانشناسی رشد – مرور و حل تست کنکور ارشد

469,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 469,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:8 نظر4.4
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:سحر احسانی4.4
  • زمان:5 ساعت و 24 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

روانشناسی رشد یکی از مهم ترین و پایه ای ترین دروس رشته روانشناسی محسوب می شود که در کنکور کارشناسی ارشد ضریب 2 داشته و تاثیر بسزایی بر رتبه کنکور دارد. همچنین این درس یکی از دشوارترین دروس در کنکور کارشناسی ارشد به شمار می رود و در بسیاری از موارد، داوطلبانی که به خوبی مفاهیم آن را نیاموخته اند، ممکن است نتوانند از عهده آن بربیایند. مباحث مربوط به این درس در کنکور کارشناسی ارشد از دو قسمت عمده مباحث مربوط به رشد پیش از تولد تا مرگ و مباحث مربوط به نظریه های رشد تشکیل می شوند. بررسی ها نشان داده است که در سال های اخیر تاکید بیشتری بر نظریه های رشد وجود دارد و باید این قسمت مورد توجه بیشتری قرار بگیرد.
دوره آموزش روانشناسی رشد – مرور و حل تست کنکور ارشد دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 24 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سحر احسانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 469,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش روانشناسی رشد – مرور و حل تست کنکور ارشد را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

زهره

سلام. با دیدن این آموزش ۴۵ درصد در کنکور ارشد پاسخ دادم. سپاس

پویا سیفی

سلام ممنون بابت این دوره آموزشی عالی.

بهار

سلام ممنونم از آموزش بسیار خوب و کاربردی خانوم دکتر احسانی عزیز

صدیقه

سلام. راستش من انتظار داشتم محتوای ارائه شده کمک کنه که تست‌های داده شده در اون بخش رو بتونم حل کنم، ولی در دو سه فصل اول که با آموزش پیش رفتم، خیلی با کمبود محتوا روبرو شدم. یعنی خیلی از تست ‌هارو نمی‌شد با توجه به محتوای کلاس حل کرد، هرچند ممکنه مدرس به این نیت این تست‌ها رو انتخاب کرده که بتونه به محتوای آموزش داده شده، چیزی اضافه کنه. در کل آموزش رو رد نمی‌کنم و اگه نیاز دارید، استفاده کنید.

بهزاد

سلام خانم احسانی عزیز فن بیانتون حرف نداره. در حد عادل فردوسی پور...

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی