اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تحلیل شبکه در ArcGIS آرک جی آی اس
مسیر آموزشی

آموزش تحلیل شبکه در ArcGIS آرک جی آی اس

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :7 نظر4.2
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:محمود سلطانیان4.4
  • زمان:2 ساعت و 52 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

سامانه اطلاعات جغرافیایی امروزه به حدی گسترش یافته است که اکثر سازمان ها و رشته های تحصیلی به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم با آن در ارتباط است. این سامانه دانش وسیعی است که می تواند نیازهای بحرانی را رفع نماید. یکی از مسائل مهمی که می تواند به وسیله این سامانه بررسی شود، تحلیل های مرتبط با شبکه هاست. این شبکه ها می تواند شامل: شبکه های حمل و نقل، انتقال کالا و خدمات، شبکه های هیدرولوژی یا شبکه های انرژی باشد. در این راستا، آموزش تحلیل شبکه در ArcGIS به صورت عملی تدوین شده تا نیازهای کاربران را در این زمینه رفع نماید.
دوره آموزش تحلیل شبکه در ArcGIS آرک جی آی اس دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 52 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمود سلطانیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تحلیل شبکه در ArcGIS آرک جی آی اس را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

زینب

خوب بود. ولی یه نظری که دارم اینه که به اساتیدی که دارید خیلی دقت کنید که سرسری از یه سری از مطالب رد نشن. ممنون.

شاهین

با سلام بنده دکترای GIS دارم، این ویدیو خیلی تخصصی نیست ولی با توجه به هزینه ش مناسبه.

مینا

سلام من راضی نبودم. خیلی گنگ بود. صرفا روی چندتا مثال به ترتیب گفتن چه کارهایی رو انجام بدیم بدون آموزش خاصی. به نظرم لازمه در هر مرحله توضیح داده بشه، چرا داریم هر کاری رو انجام میدیم تا آدم بتونه آموخته هاشو روی کارهای خودش هم پیاده سازی کنه.

محمد حسین

خوب بود. روان و واضح بود. مثال های خوبی هم زده شده بود.

عبدالله

همه قسمتهای آموزش ندیدم ولی تا اونجایی که دیدم تونستم استفاده کنم و واقعا آموزش جالبی هست پیشنهادی که دارم اینکه تخفیفات بیشتری ارائه کنید بازم از مجموعه فرادرس بابت تخفیفات و آموزش هایی که ارائه می کنند تشکر می کنم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی