اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مکان یابی در سیستم اطلاعات جغرافیایی GIS با عملگرهای فازی
مسیر آموزشی

آموزش مکان یابی در سیستم اطلاعات جغرافیایی GIS با عملگرهای فازی

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

این آموزش با تشریح انواع توابع و موارد به کارگیری آن ها و نیز شرایط مناسب برای بکار گیری انواع عملگرهای فازی این امکان را به یادگیرنده می دهد تا بتواند مطالعات مختلف را با استفاده از روش فازی انجام داده و نتایج آن ها را به صورت مقاله گزارش دهد. یادگیری این توابع و عملگرهای گنجانده شده در سیستم اطلاعات جغرافیایی به یادگیرنده این آموزش کمک می کند که بتواند برای هر موضوع زیست محیطی، جغرافیایی، شهری، آمایشی، مخاطرات طبیعی و برنامه ریزی منطقه ای مطالعه مناسب انجام داده و مقالات و گزارش های عملی را تهیه نماید.
دوره آموزش مکان یابی در سیستم اطلاعات جغرافیایی GIS با عملگرهای فازی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر محمد علی نظام محله مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مکان یابی در سیستم اطلاعات جغرافیایی GIS با عملگرهای فازی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

فاضل

گام های آموزش به ترتیب بود و پرش نداشت، سرفصل ها مشخص بود، به صورت دقیق هدف گذاری داشت. ابتدا و انتهاش مشخص بود پرتی نداشت به حاشیه پرداخته نمیشد و منو مرتب جلو میرفت من چون خودم مدرس هستم تایید می کنم که آموزش خیلی خوب و عالی هست.

Anahita

با سلام و خداقوت خدمتتون. آموزش مدرس بسیار عالی بود و بسیاری نکات آموختم. از مدرس ویدئو و مجموعه فرادرس تشکر فراوان میکنم.

اسماعیل

همه سرفصل هایی که میخواستمو داشت و به دردم خورد آیتم های خاصی داشتند یاد گرفتم، سرفصل های مناسبی داشتند.

نعمت

آموزش های سایتتون فوق العاده هست .

علی

خوب بود مشخص بود که تسلط دارن و فقط روخوانی نمیکنن اونچه که به عنوان سرفصل تو سایت نوشته بود ارائه کرده بودولی به نظر اگر یک فایل مروری در مورد برخی مباحث در حد ده دقیقه کنار آموزش ارائه بشه استفاده بهتری از آموزش میشد کرد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی