اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش یادگیری سریع ایجاد مدل و ابزار در سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش یادگیری سریع ایجاد مدل و ابزار در سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

مدل سازی یک نوع برنامه نویسی بصری است که برای جریان های کاری پردازش های زمینی که مدیریت داده های فضایی را خودکار می سازد، به طوری که می توان در سایر موارد در مکان های مشابه دیگر یا برای تغییرات یک مورد در زمان های دیگر مورد استفاده قرار گیرد. یک مدل سازی مناسب در Model Builder با قابلیت استفاده مجدد موجب می شود که بسیاری از کارهای تکراری روزانه به راحتی در زمان کمتری انجام شود. یک مدل سازی در محیط این نرم افزار، مجموعه ای از توالی ابزارها است که به صورت زنجیره ای باهم ترکیب شده اند، به طوری که خروجی یک ابزار، ورودی ابزاری دیگر است.
دوره آموزش یادگیری سریع ایجاد مدل و ابزار در سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 41 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر محمد علی نظام محله مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش یادگیری سریع ایجاد مدل و ابزار در سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

مهدی زمانیان

باشکر از شما

سید سجاد

سپاس فراوان از برنامه ها و آموزشهای خوبتون

دانشجو

با سلام و خسته نباشید خدمت تیم گروه آموزشی فرا درس علی الخصوص دکتر محمد علی نظام وظیفه به تمامی مهندسان معماری و عمران و شهرسازی و… پیشنهاد می کنم آموزش آموزش آشنایی مقدماتی با سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) رو از دست ندن ..... فقط یه خواهش از استاد گرامی دارم لطفا آموزش برنامه نویسی در این نرم افزار توسط زبان پایتون رو بصورت کاربردی آموزش بدن که قطعا از استقبال قابل توجهی مواجه خواهد شد و در صورت امکان با محوریت عمران و راه سازی با تشکر از استاد گرامی و سایت فرا درس

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی