اطلاعات دوره
آموزش روانشناسی عمومی ۱ (مباحث اساسی در روانشناسی ۱)
مسیر آموزشی

آموزش روانشناسی عمومی ۱ (مباحث اساسی در روانشناسی ۱)

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:17 نظر4.3
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:احسان دین پرور4.4
  • زمان:7 ساعت و 54 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش روانشناسی عمومی در سه بخش تعریف شده است تا در حد کفایت، پاسخگوی چنین نیاز عظیمی برای علاقه مندان به این حیطه باشد. در این فرادرس در کنار پرداختن به مسائل روز روانشناسی و آشنایی با مفاهیم اصلی مورد نیاز این علم، نگاهی کوتاه به پژوهش های روز حوزه روانشناسی و حوزه های بحث انگیز این علم نیز خواهیم داشت و هدف از این فرادرس، برداشت جامع و کلی نگری راجع به روانشناسی به عنوان یک علم و توانایی تشخیص روانشناسی علمی از ادعاهای ظاهر روانشناختی است.
دوره آموزش روانشناسی عمومی ۱ (مباحث اساسی در روانشناسی ۱) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 54 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط احسان دین پرور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش روانشناسی عمومی ۱ (مباحث اساسی در روانشناسی ۱) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

صمد

آموزش هیچ گونه مشکلی نداشت و برای من قابل استفاده بود.

حکیمه

خیلی مفید بود

بهروز

 چرا به صورت منحصر و خاص به بازشناسی و مکان یابی پرداخته نشده، حاشیه های اون بحث مطرح شده، من صرفا بخاطر بازشناسی این فایل رو خریدم که متاسفانه خوب توضیح داده نشد.

محمد

در این خصوص من خیلی مطالعه آزاد داشتم و بسیار علاقه مندم، مطالب خیلی علمی بود.

گلزار

سلام و خسته نباشید یکی از منابعی که به من خیلی خیلی کمک کرد آموزش های فرادرس است و خیلی از اطرافیانم از من مپرسن مطلب از کجا یاد گرفتید اسم فرادرس میارم و سایت شما بهشون معرفی می کنم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی