اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ایجاد پروفیل طولی در Google Earth (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش ایجاد پروفیل طولی در Google Earth (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

با گوگل ارث، سفر به اعماق اقیانوس ها و قله کوه ها نیز میسر است و اطلاعات حاصل از این نرم افزار قابل استفاده در نرم افزارهای دیگر از قبیل: ArcGIS ,AutoCAD است که اهمیت فراگیری آن را دوچندان می کند. این فرادرس، برای تمامی رشته هایی که به نوعی با داده های مکانی سر و کار دارند، مفید است و با توجه به توسعه دنیای مجازی، ضروری نیز است. ما در این آموزش قصد داریم تا ایجاد پروفیل طولی در Google Earth را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش ایجاد پروفیل طولی در Google Earth (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سیما تیموریان مطلق مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ایجاد پروفیل طولی در Google Earth (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

فهیمه

خیلی ممنونم بسیار عالی بود و درشرایطی بودم که خیلی به دردم خورد

طاهر شریفی

با عرض سلام وادب وخسته نباشید به خانم سیما تیموریان مطلق بابت اموزش عالی

ali

سلام. خسته نباشید و انشالله همیشه موفق و برتر در زمینه ی آموزش باشید. اولین چیزی که به ذهن خطور می کنه کیفیت آموزش هست و این آموزش هم مثل اکثر آموزش های خوب و مفید فرادرس کیفیت عالی ای داره و صدا و تصویر به خوبی پخش میشه و کیفیت عالی داره. مدرس گرامی هم توضیح بسیار مفیدی میدن و مهارت کافی دارن و مدرک و سابقه ی درخشانی هم دارند پس به هیچ وجه نگران شیوه ی تدریس نباشید در کل آموزش مفیدی هست و پیشنهاد می کنم ببینید و لذت ببرید چون ممکنه روزی براتون مقید واقع بشه و استفاده ببرین در نهایت هم از فرادرس بخاطر آموزش های مفید جامع و کاربردیش تشکر می کنم و امیدوارم همیشه موفق و مؤید باشید.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی