اطلاعات دوره
آموزش روش های پارامتریک و غیر پارامتریک حذف گرایش یا Trend از سری های زمانی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش روش های پارامتریک و غیر پارامتریک حذف گرایش یا Trend از سری های زمانی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این فرادرس، دانشجویان عزیز، با روش های پارامتریک و غیر پارامتریک حذف گرایش یا Trend از سری های زمانی آشنا می شوند. سرفصل هایی که در این آموزش به آن پرداخته می شود، نحوه تجزیه اطلاعات یک سری زمانی به مولفه اصلی (Trend)، فصلی (Seasonal) و بی قاعده (Irregular) و ... است. نقطه قوت این آموزش این است که به طور کامل به توضیح روش های پارامتریک و غیر پارامتریک حذف گرایش یا Trend از سری های زمانی پرداخته شده است و آموزش توسط یکی از بهترین مدرسین متخصص در این زمینه، انجام شده است.
دوره آموزش روش های پارامتریک و غیر پارامتریک حذف گرایش یا Trend از سری های زمانی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 48 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر سید مصطفی کلامی هریس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش روش های پارامتریک و غیر پارامتریک حذف گرایش یا Trend از سری های زمانی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

میثاق

فقط میتونم بگم سپاس

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی