اطلاعات دوره
آموزش آزمون آماری ناپارامتریک و اجرای آن با SPSS – ویژه مدیریت و علوم انسانی
مسیر آموزشی

آموزش آزمون آماری ناپارامتریک و اجرای آن با SPSS – ویژه مدیریت و علوم انسانی

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر خلیل صفری4.7
  • زمان:4 ساعت و 7 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس سعی بر آن است تا ضمن تشریح هدف آزمون ‌های آماری، به بررسی تفاوت آزمون های پارامتریک و ناپارامتریک پرداخته شود. بنابراین، پس از بررسی نحوه انجام دستی هر یک از آزمون ها و تشریح ابعاد آن، به نحوه انجام این آزمون در نرم افزار SPSS می پردازیم. آزمون ‌های آماری از این لحاظ اهمیت دارند که می توانند به محققین کمک کنند تا به صورت علمی حدس و گمان های خود را به آزمایش بگذارند و به روش علمی به طرح نظرات خود بپردازند.
دوره آموزش آزمون آماری ناپارامتریک و اجرای آن با SPSS – ویژه مدیریت و علوم انسانی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 7 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر خلیل صفری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آزمون آماری ناپارامتریک و اجرای آن با SPSS – ویژه مدیریت و علوم انسانی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

پریسا

پیشنهاد میکنم در آموزش ها ار مثال های بیشتری استفاده کنید، چون این مثال های بیشتر به درک و یادگیری مطلب کمک میکند.

علی

به نظرم یکی از بهترین آموزش های آماری بود. استاد کاملا مسلط و بدون حتی یک تپق موارد رو آموزش دادند. شرح آزمون آماری و روش انجام دستی آزمون قبل از اجرای نرم افزار، یک ویژگی کاملا مثبت این مجموعه بود. به نظرم محتوا و مثال ها هم بسیار کاربردی بود. با سپاس فراوان

محبوبه

سلام ممنون از آموزش خوبتون. برای کار پایان نامه خیلی کمکم کرد. از سایت خوب فرادرس و استاد این درس متشکرم.

زینب

استاد عزیز عالی بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی