اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش لزوم مشاوره (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش لزوم مشاوره (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در جهان کنونی مواردی همچون: چگونگی رشد انسان، فلسفه ادیان و لزوم آن در جامعه، افکار انسان دوستانه، گسترش علوم، پیچیدگی های جامعه و دگرگونی های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی، عواملی هستند که در پیدایش و گسترش مشاوره و راهنمایی نقش داشته است و به همین جهت ارائه خدمات مشاوره ای برای آحاد و اقشار مختلف، ضرورتی اجتناب ناپذیر محسوب می شود، بنابراین تربیت مشاوران متخصص از وظایف مسوولان حوزه سلامت روان و نهادهای آموزشی است.
دوره آموزش لزوم مشاوره (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 20 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حسنیه السادات حسینی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش لزوم مشاوره (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رشته روان‌شناسی سراسر اینترنت را در صفحه رشته روان‌شناسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی