اطلاعات دوره
آموزش ادله اثبات دعوی حقوقی
مسیر آموزشی

آموزش ادله اثبات دعوی حقوقی

469,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 469,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر3.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:پریناز زرداری3.8
  • زمان:5 ساعت و 30 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

یکی از دروس بسیار پرکاربرد برای دانشجویان حقوق، درس ادله اثبات دعوی است. آشنایی با این درس نه تنها برای دانشجویان حقوق و کسانی که قصد شرکت در آزمون‌های وکالت، قضاوت و سایر آزمون‌های حقوقی را دارند ضروری است بلکه برای عموم مردم نیز آگاهی با این آموزش مثمر ثمر است. ما در این فرادرس سعی می‌کنیم ابتدا کلیاتی از این درس را ارائه دهیم و منابع ادله اثبات دعوی و مفاهیم ضروری آن را بررسی کنیم و سپس با زبانی ساده و قابل فهم و به شکلی جامع با اقسام دلیل چون: اقرار، سند، شهادت، سوگند و… آشنا گردیم.
دوره آموزش ادله اثبات دعوی حقوقی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط پریناز زرداری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 469,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ادله اثبات دعوی حقوقی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حمید

من کلا تو زمینه حقوقی، آموزش های فرادرس رو دوست دارم، چون جاهای دیگه خیلی دقیق به موضوعات پرداخته نمیشه.

طیبه

به نظر من آموزشی هست که همه باید ببینن و خیلی اطلاعاتش به دردمون میخوره.

کیومرث

دانشجو رشته حقوق هستم و تمام امتحاناتم را با دیدن آموزش های فرادرس گذراندم و اصلا به کتاب مراجعه نکردم.

سمیرا

من اکثر این آموزش رو دیدم. راستش من دانشگام پیام نور بود و هیچی از کلاسای آنلاین دانشگاه متوحه نمیشدم و خب با فرادرس از طریق تبلیغاتی که داشتن، آشنا شدم. خیلی محتوای کاملی داشت و ممنونم ازتون خدا خیرتون بده.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی