اطلاعات دوره
آموزش تقسیم بندی حقوق تطبیقی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش تقسیم بندی حقوق تطبیقی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در حقوق تطبیقی (Comparative Law) به دنبال بررسی مقایسه‌ای میان موضوعات مرتبط با یکی از رشته‌های حقوقی هستیم و باید با رشته‌های حقوق اساسی نیز آشنایی داشته باشیم. اینجا باید متذکر شویم که حقوق تطبیقی علمی است که در سیر مطالعات خود به ناچار باید از یکی از رشته‌های حقوق عمومی یا حقوق خصوصی استفاده کند. از آنجایی که اکثر دانشجویان رشته حقوق از سنگینی مباحث حقوق تطبیقی گلایه دارند و اغلب در مطالعه آن دچار یاس و نا‌امیدی می‌شوند، در پی ارتباطی منسجم و منطقی میان مباحث برآمده‌ایم تا داوطلبان با رغبت بیشتری به دنبال فهم مفاهیم حقوقی باشند. ما در این آموزش قصد داریم تا تقسیم‌بندی حقوق تطبیقی را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش تقسیم بندی حقوق تطبیقی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط خدیجه کارگر اسفندابادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تقسیم بندی حقوق تطبیقی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Mustafa

بسیار عالی کامگار بماند استاد

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی