اطلاعات دوره
آموزش مدل سازی معادلات و روش شناسی در جی آی اس GIS
مسیر آموزشی

آموزش مدل سازی معادلات و روش شناسی در جی آی اس GIS

569,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 569,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هدف این آموزش این است که آموزنده بعد از آشنایی اولیه با نرم افزار GIS، انواع روش های ساختن مدل را به صورت گام به گام یاد گیرد و بتواند ایده های جدید و نیز کارهای تکراری خود را مدل نموده و در زمان کمتری اجرا نماید. در این آموزش تمامی جزئیات مدل سازی و کار با Model Builder به طور تشریحی بیان شده اند و مثال هایی از تمامی Iterator ها و Model Only Tool ها ارائه شده است که در جای دیگری مشابه این مثال ها یافت نمی شود. همچنین ترکیب چندین ابزار و تکرارگر برای رسیدن به اهدافی خاص و ایده هایی جدید برای برخی تحلیل ها برای اولین بار بیان شده است.  
دوره آموزش مدل سازی معادلات و روش شناسی در جی آی اس GIS دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 5 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر محمد علی نظام محله مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 569,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدل سازی معادلات و روش شناسی در جی آی اس GIS را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سبحان

برای پروژه های دانشجویی بسیار عالی هست خیلی جامع هستش.

شیما

نکات جدیدی گفتند که من جاهای دیگه ندیده بودم از یه نقطه مشخص شروع کردند به آموزش و در یه نقطه به پایان رسوندند.

omid

با عرض سلام این آموزش از تمام جنبه ها واقعا عالی و مفید بود برام و کمال تشکر و قدردانی رو از آقای دکتر نظام محله دارم فقط می خواستم بدونم چرا توی اواخر جلسه 6 و جلسه7 بجای استفاده از ابزار های Plus ، Times و... از ابزار Raster Calculator استفاده نشد واقعا ممنونم

معصومه

سلام من این محصول رو خریداری کردم یک سوال برام پیش اومده اگه امکا ن داره جواب بدید وقتی که توی مدل بیلدر میخام فرمول ضریب همبستگی پیرسون رو پیاده کنیم اول همه x , y ها از میانگین ها که کسر شد بعد ضرب این دو که انجام شد یک لایه بما میده چه جوری میتونیم مجموع رو بدست بیاریم وقتی پللاس می زنیم دو تا ولیو میخاد سپاس از راهنمایی شما

علیرضا

آموزش عالیه! صدا، تدریس، محتوا همه چی عالیه. فقط ای کاش آموزش پیشرفته جی آی اس هم که مکمل این آموزش هست، زودتر منتشر بشه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی