اطلاعات دوره
آموزش فقه اقتصادی – مبانی و مقدمات
مسیر آموزشی

آموزش فقه اقتصادی – مبانی و مقدمات

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آشنایی با فقه اقتصادی، یکی از دروس مقطع کارشناسی رشته اقتصاد است که به مباحث مهمی که در حوزه اقتصاد در متون فقهی و منابع دینی به تفصیل وجود دارد، به شکل مختصر و گزیده می پردازد. در این آموزش تلاش بر این است که بدون پرداختن به مبانی نظری گسترده این علم، به طور عملی و تجمیع شده در 8 درس به بخش های مهم اقتصاد در فقه، یعنی تولید و مصرف و آداب و احکام آن ها و نیز قواعدی که لازم است در روابط اقتصادی بین انسان ها رعایت شود، پرداخته شود. در این آموزش تلاش بر این است که با کمک گرفتن از کتاب ها و مقالات بسیاری که در این حوزه وجود دارد بتوانیم محتوای کامل و جامعی که تمامی مباحث و عناوین را در بر می گیرد را، ارائه دهیم.  
دوره آموزش فقه اقتصادی – مبانی و مقدمات دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 7 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهسا رحمانیان کوشککی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فقه اقتصادی – مبانی و مقدمات را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

نسیم

خیلی آموزش جالب و کاملی بود و بیانشون خیلی روان بود. خیلی از مباحث برام جا افتاد که قبلا متوجه نمی شدم.

شیما

سلام، خیلیییی ممنونم بینظیر بود، هم کامل بود هم توضیحات گویا بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی