اطلاعات دوره
آموزش آشنایی با بیمه و بیمه های مهندسی
مسیر آموزشی

آموزش آشنایی با بیمه و بیمه های مهندسی

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:پگاه فرجاد5
  • زمان:5 ساعت و 3 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش ابتدا به مقدمات بیمه به صورت کلی و قوانین و اصول بیمه ای در ایران پرداخته می شود. سپس بخش بیمه های مهندسی و انواع آن به صورت تک به تک و براساس نکات تخصصی این رشته ها بررسی خواهد شد. در نهایت اصول ارزیابی ریسک و خسارت در بیمه نامه های مهندسی به صورت تشریحی و با بیانی ساده پرداخته شده است. پس از این آموزش، تمامی مهندسین در رشته های مختلف آشنایی کامل با مفهوم بیمه و بیمه های مهندسی را پیدا کرده، امکان شرکت در آزمون ارزیابی خسارت بیمه مرکزی و دریافت پروانه ارزیابی را در صورت تمایل خواهند داشت. علاوه بر این، تجارب عملی و داشتن شرایط مورد نظر آن سازمان را به دست خواهند آورد.
دوره آموزش آشنایی با بیمه و بیمه های مهندسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 3 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط پگاه فرجاد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آشنایی با بیمه و بیمه های مهندسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سمیه

خیلی خوب بود و ریز ریز نکات رو بیان کرده بود در واقع نکات رو به صورت حرفه‌ای باز کرده بود. من خودم مدرس هستم خیلی خوشم اومد. کیفیت صدا و تصویرش هم عالی بود.

نرگس

در حوزه درسی از این آموزش تهیه کردم و برای یادگیری یه سری از مطالب اولیه خوبه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی