اطلاعات دوره
آموزش سوالات حیاتی درباره بازاریابی اجازه ای (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش سوالات حیاتی درباره بازاریابی اجازه ای (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:حامد باقری4.6
  • زمان:44 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

کسب و کارهای فعال در اقتصادهای دنیا درگیر فضای بسیار رقابتی هستند. صاحبان کسب و کارها به دنبال حداکثر کردن سود خود و برای این منظور به دنبال فروش بیشتر و بازارهای مصرف جدید هستند. در این میان شاهرگ حیاتی کسب و کار، بخش فروش و بازاریابی است. بازاریابان به دنبال روش های جدید و مختلف تبلیغات و معرفی محصولات به مشتریان هستند، اما مشکل اساسی عدم دریافت پاسخ مثبت از سوی بیشتر مشتریان و یا حتی دریافت پاسخ های منفی از سوی آن ها است.
دوره آموزش سوالات حیاتی درباره بازاریابی اجازه ای (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 44 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حامد باقری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سوالات حیاتی درباره بازاریابی اجازه ای (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی