اطلاعات دوره
آموزش آسیب شناسی روانی کودک و نوجوان
مسیر آموزشی

آموزش آسیب شناسی روانی کودک و نوجوان

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:زهرا خسروجردی4.8
  • زمان:8 ساعت و 13 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس مهم ترین مطالب در زمینه آسیب شناسی روانی کودک و نوجوان با رویکرد کاربردی در حداقل زمان در اختیار دانشجو قرار می گیرد که در برگیرنده نشانه مشکلات، تشخیص و درمان است تا دانشجو بتواند همراه با کسب دانش در مورد اختلالات، آن ها را به صورت عملی در دنیای واقعی مورد استفاده قرار دهد. در این آموزش سعی کرده ایم کلیه اختلالات روانی کودک و نوجوان را در کمترین زمان ممکن در اختیار شما قرار دهیم. از نکات مهم آموزشی آن است که عوامل و علت هر اختلال بیان شده است تا بتوانید دید وسیعی نسبت به هر اختلال پیدا کنید و درمان هر اختلال نیز مطرح می ‌شود. ملاک تشخیصی هر اختلال از دیدگاه 5-DSM نیز بررسی و تمام موارد به زبان ساده بیان شده است تا مطالب را درک کنید و مشکلات رفتاری و روانی را در کودک و نوجوان شناسایی کنید.
دوره آموزش آسیب شناسی روانی کودک و نوجوان دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 13 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط زهرا خسروجردی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آسیب شناسی روانی کودک و نوجوان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

وحید

بسیار عالی همه سرفصل ها رو در بر میگیره.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی