اطلاعات دوره
آموزش حقوق جزای بین الملل (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش حقوق جزای بین الملل (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر محمد محمدی4.6
  • زمان:9 ساعت و 53 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در دنیای امروز روابط بین‌الملل بر پایه اصول و قواعدی شکل می‌گیرند که بسیار مهم هستند و جرایمی که در این زمینه به وقوع می‌پیوندد، نیازمند همکاری‌های بین‌المللی برای دستگیری مجرمان آن‌ها هستند. اطلاع از صلاحیت‌ها و قواعد خاص بین‌المللی و دادگاه‌‌های بین‌المللی در این زمینه بسیار شایان توجه است. بنابراین با توجه به این دیدگاه، سازمان‌های بین‌المللی نظیر دیوان کیفری بین‌المللی ICC (International Criminal Court) تاسیس شدند تا این مجرمان را در هر کجای دنیا دستگیر و عدالت را بر آن‌ها فرود آورند. یادگیری و توجه به این درس به دانشجویان عزیز و گرامی کمک می‌کند که شرایط پیگیری حقوقی و کیفری یک جرم بین‌المللی در دیوان کیفری بین‌المللی ICC را فرا بگیرند و به آن تسلط داشته باشند.
دوره آموزش حقوق جزای بین الملل (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 53 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر محمد محمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش حقوق جزای بین الملل (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی