اطلاعات دوره
آموزش حقوق بین الملل عمومی ۱
مسیر آموزشی

آموزش حقوق بین الملل عمومی ۱

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر3.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:هومن گل محمد3.8
  • زمان:3 ساعت و 55 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هدف از ارائه مباحث حقوق بین ‌الملل عمومی 1 در این آموزش، آشنایی پژوهشگران و دانشجویان علاقه‌ مند به رشته کارشناسی حقوق و کارشناسی ارشد گرایش حقوق بین‌ الملل است که با گذراندن این آموزش، دانشجویان می ‌توانند با دیدی عمیق مباحث مذکور را فرا بگیرند. در واقع این فرادرس می ‌تواند برای دانشجویان کارشناسی حقوق و متقاضیان ورود به رشته کارشناسی ارشد حقوق بین ‌الملل، به نوعی فتح باب باشد تا این افراد بتوانند با استفاده از مطالب این آموزش تا حد زیادی با فضای حقوق بین ‌الملل آشنا شوند و به موازات آن که مطالب درس حقوق بین ‌الملل عمومی ۱ را به خوبی می‌ آموزند، بتوانند تا حد زیادی محتوای گرایش حقوق بین ‌الملل عمومی در دوره کارشناسی ارشد را نیز فرا بگیرند. همچنین به برخی نکات فراتر از دروس دانشگاهی نیز در برخی از درس ها اشاره شده است تا بر موضوعات و مفاهیم نو در حقوق بین ‌الملل نیز تاکید گردد.
دوره آموزش حقوق بین الملل عمومی ۱ دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 55 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط هومن گل محمد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش حقوق بین الملل عمومی ۱ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

آکام

سلام استاد امیدوارم حالتون خوب باشه قبل از طرح موضوع خواستم تشکر کنم بخاطر تاسیس بزرگترین دانشگاه آنلاین در تمام ایران و ما به موسسه ی دلسوز و در عین حال علمی و دانشگاهی افتخار میکنیم

سیمین

با سلام و تشکر از مدرس و تیم فرادرس نقاط قوت و ضعف این محتوای درسی رو خدمت دوستان بگم. نقاط قوت: 1- تسلط مدرس به محتوای درسی و فن بیان 2- آموزش سریع محتوای کتاب دکتر بیگدلی 3-آماده سازی برای ازمون های ارشد برای علاقه مندان و همین طور دانشجو های کارشناسی نقاط ضعف: بارزترین مشکل و ایرادی که میشد به این محتوای آموزشی گرفت، عدم ارایه اسلاید های مناسب و کامل و میشد مشاهده کرد که تدوین گر خیلی به صورت سر سری از این موضوع گذر کرده بودند. علی رغم محتوای صوتی و تسلط مدرس به موضوع ، این محتوای درسی در مدت زمان 21 ساعت برای من به اتمام رسید چون اکثر مطالب و بالغ بر نکات خیلی خیلی مهم توضیحات مدرس در اسلاید ها یافت نمیشد و من باید که مطالب رو خودم مجدد در پرینت اسلاید ها یادداشت میکردم. در کل اگر اسلاید ها با حوصله بیشتری طراحی میشد . این محتوای آموزشی خیلی ارزشمندی میتونست باشه. با تشکر از مدرس محترم و تیم خوب فرادرس

سروش

آموزش خوبی بود به طور کلی مطالب یک جا جمع شده بود و در اون سطح تونست یه پیش‌زمینه‌ای از مطلب به من بده و کار منو راه بندازه. کیفیت صدا و تصویر هم اوکی بود.

مجید

آموزش رو دیدم خوب بود، من فرادرس رو خیلی دوست دارم. کاربردی و به درد بخور بود من دانشجوی این رشته نیستم برای اطلاعات عمومی استفاده کردم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی