اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش برنامه ریزی راهبردی شهر – رویکردها و اصول اجرا
مسیر آموزشی

آموزش برنامه ریزی راهبردی شهر – رویکردها و اصول اجرا

569,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 569,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :5 نظر4.6
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:سینا عطائی4.6
  • زمان:7 ساعت و 11 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش، مبانی تئوریک برنامه ریزی راهبردی، تشریح و فرایندها و گام های تبیین آن مورد بررسی قرار گرفته شده است. محتوای این آموزش، شرح انواع رویکردهای سیستمی، مشارکتی، فرایندی و آینده پژوهی و مفاهیم سناریو نگاری و کاربرد آن ها در تدوین برنامه راهبردی، روش های تبیین مساله توسعه، چشم انداز سازی بر اساس سناریو و معرفی روش های مختلف مورد استفاده در فرایند برنامه ریزی، که به عنوان ابزارهای تصمیم سازی عمل می کنند، مانند روش ها و مدل های تصمیم گیری همچون: SWOT، چارچوب مفهومی DPSIR، روش QSPM، روش دلفی، جداول ابتکاری و …. را شامل می گردد.
دوره آموزش برنامه ریزی راهبردی شهر – رویکردها و اصول اجرا دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 11 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سینا عطائی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 569,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه ریزی راهبردی شهر – رویکردها و اصول اجرا را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

سینا عطائی

درود خدمت مخاطب عزیز "س" و سپاس از لطف شما. امیدوارم ادامه آموزش هم برایتان مفید باشد. شرح ذی نفع و ذی نفوذ در ادامه آموزش به تفصیل بیان شده است. اما به طور خلاصه می توان گفت در فرایند توسعه ای، با توجه به پیچیدگی مسائل شهری، عامل ها و قدرتهای متنوعی دخیل خواهند بود. این عاملان ذی نفعان توسعه ای هستند که از نتایج توسعه نفع می برند یا ممکن است از عواقب آن متضرر شوند. اما تمامی این ذی نفعان، ذی نفوذ یا دارای قدرت اثرگذاری ( یا اصطلاحا بازیگر) نیستند. برخی از ذی نفعان به وابسته روابط سیاسی، قدرت اجتماعی، شبکه ارتباطات اجتماعی، قدرت مالی و پولی یا اعتبار اجتماعی، صاحب نفوذ در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها هستند و اصطلاحا ذی نفوذ یا بازیگر در توسعه شناخته می شوند. امیدوارم مجموعه کل آموزش برایتان مفید بوده باشد. سپاس از ارسال نظر و لطف شما. پیروز و خلاق باشید.

س

سلام. تا اینجا که من دیدم عالی بوده (تا بخش دوم) تقاضا دارم ذی نفع و ذی نفوذ و تعریف دقیق و فرق دقیق این دو اصطلاح قبل از پرداختن به مبحث ذی نفع و ذی نفوذ شرح داده شود. بیان استاد شیوا و رسا و با کیفیت خوب است که جای تشکر و قدردانی دارد، اگر کمی آرامش هم ، چاشنی کلام شود، بسیار عالی می شود . ان شاء الله مباحث درسی بیشتری از استاد ارجمند در سایت قرار گیرد. با تشکر

مانی

آموزش خوبی بود و میشه با جذابیت های تصویری مرتبط با آموزش اون رو جذاب تر کرد.

زینب

خیلی عالی بود من استفاده کردم فقط صدای مدرس یکم تیز بود اما بعد از چند دقیقه عادت کردم.

حمید

با سلام به نظر بنده آموزش مناسب و تقریبا جامع از راهبردها است. هرچند که راهبردها بسیار متنوع و دارای جزئیات بسیار زیاد و گاها پیچیده است.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی